اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

تحقیقات و ارجاع تجمع‌کنندگان از بنگلادش که علیه دولت خود تظاهرات کردند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، دادستان کل، مشاور دکتر حمد الشامسی، دستور تحقیقات فوری درباره افراد بازداشت‌شده از ملیت بنگلادشی را صادر کرد که در روزهای گذشته در چندین خیابان کشور تجمع کرده و آشوب ایجاد کردند.

تیمی از اعضای دادستانی تحقیقات را با نظارت مستقیم دادستان آغاز کردند و نتایج تحقیقات نشان داد که این افراد مرتکب جرایم تجمع در مکان‌های عمومی و تظاهرات علیه دولت خود شده‌اند، با هدف ایجاد آشوب و جلوگیری از اجرای قوانین و مقررات، مختل کردن منافع افراد، آسیب رساندن به آن‌ها، به خطر انداختن آن‌ها، و مانع شدن از استفاده آن‌ها از حقوق خود، همچنین مختل کردن ترافیک و حمله به اموال عمومی و خصوصی و تخریب آن‌ها، و عمداً مختل کردن وسایل نقلیه، و دعوت و تحریک به این تظاهرات، و ضبط و انتشار ویدیوهای صوتی و تصویری از این اعمال در اینترنت. این اقدامات جرایمی هستند که امنیت کشور را تهدید کرده و نظم عمومی را مختل می‌کنند و می‌توانند منافع کشور را به خطر بیندازند. به همین دلیل، دادستان کل دستور حبس موقت آن‌ها را به منظور ادامه تحقیقات صادر کرد و همچنین دستور ارجاع متهمان به محاکمه فوری را صادر نمود.

دادستان کل از همه افرادی که در اراضی کشور زندگی می‌کنند خواست تا به قوانین آن پایبند باشند و از چنین دعوت‌ها و اقداماتی پیروی نکنند، زیرا این اقدامات جرایم سنگینی هستند که تأثیرات منفی بر جامعه دارند و مجازات‌های شدیدی برای مرتکبان آن‌ها در نظر گرفته شده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا